csevisuli

Ekreta belépés

Intézmény fenntartója

ESZTERGOMI TANKERÜLETI KÖZPONT

2500 Esztergom Széchenyi tér 6.

képviseli: Muszela Szabolcs

Tel.:+36 33 795 225

email.: esztergom@kk.gov.hu

Web.:https://kk.gov.hu/esztergom

A tankerület/iskola adószáma:

15839156-2-11

GDPR

Adatvédelmi tisztviselő neve:
dr. Drahos Tamás

elektronikus elérhetősége:
tamas.drahos2@kk.gov.hu

Levelezési címe:
Esztergomi Tankerületi Központ
2500 Esztergom, Széchenyi tér 6.

Borítékon kérjük feltüntetni:
Adatvédelmi tisztviselő SK felbontásra

Uncategorised

Iskolánk olyan inspiráló és befogadó környezet teremtését tűzte ki célul, ahol a tanulás öröme és a közösség ereje összefonódik. Hiszünk abban, hogy minden gyermek tehetséges valamiben és feltett szándékunk, hogy felfedezzük és kibontakoztassuk az egyéni tehetséget.

Családias, biztonságos, barátságos környezetben pozitív szemléletű és egészséges lelkületű pedagógusok várják minden nap a gyerekeket.

Célunk, hogy közösségünkben diákjaink megfelelő alaptudást szerezzenek, mindemellett örömmel járjanak iskolánkba. Modern, digitálisan felszerelt tantermeinkben interaktív tananyagok, változatos,

innovatív oktatási módszereink segítségével támogatjuk a gyerekek kreatív

gondolkodását és problémamegoldó képességeit, mindezt kis létszámú

osztályainkban megvalósítva.

Intézményünkben annak szellemében zajlik a nevelő-oktató munka és a tehetséggondozás, a pályaorientáció, hogy tanulóink felvételt nyerjenek és megállják helyüket az általuk választott középfokú intézményben.

Komplex művészetpedagógiai képzés zajlik iskolánkban, mely végigkíséri a gyermekek mindennapjait és hozzájárul személyiségfejlődésükhöz, amely által a gyerekek sajátos kifejezőeszköz birtokába jutnak. (tánc és mozgás tantárgy, művészetterápia, rajz- és zenei szakkörök)

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy foglakozásainkon helyben biztosítsuk a fejlődés lehetőségét a tehetséges tanulóink számára.

Nemzetiségi általános iskolaként odafigyelünk a hagyományőrzésre, a településünk ősei életének, nyelvének, hagyományainak megismerésére, őrzésére és továbbadására megyei és országos versenyeken mérettethetik meg tudásukat.

Különös figyelmet fordítunk a fenntarthatóságra és a zöld környezet megóvására. Iskolai programjaink során nagy hangsúlyt fektetünk a környezettudatos szemlélet kialakítására, az újrahasznosításra, a természetvédelemre és a helyi környezet ápolására. Közösségi kertünk és egyéb zöld projektek révén diákjaink aktívan részt vesznek a környezetük megóvásában és fenntartható életmód kialakításában.

Fontos számunkra, hogy a gyerekek szabadidejüket hasznosan és kulturáltan töltsék

el ezért, különféle programokat kínálunk, mint például erdei táborok, nyári táborok,

színházlátogatások, múzeumpedagógiai programok, meghívott előadók által tartott

foglalkozások, pályaorientációs napok, valamint hagyományőrző és

környezetvédelmi programok.

Fontosnak tartjuk tanulóink személyiségfejlesztését, feltett szándékunk, hogy tanulóinkból érző, empatikus és szociálisan érzékeny felnőtteket neveljünk, akik felelősségteljesen viszonyulnak társaikhoz és a környezetükhöz.

Úgy gondoljuk a Pilis lába alatt fekvő modern, kétszintes épületünk, tágas nagy udvarral, focipályával, patakparti játszótérrel nem csak a tanulás színtere kell hogy legyen, hanem közösségi tér is, ahol barátságok születnek, ahol lehetőség van időt tölteni egymással, jókat játszani és beszélgetni, közös élményeket gyűjteni.

"Szeretet nélkül lehet fát aprítani, és szeretet nélkül lehet téglákat formálni, de szeretet nélkül nem szabad gyermekkel bánni!"

Lev Tolsztoj.

Közel negyven éve vagyok a pályán, ebben az iskolában kezdtem dolgozni. Az akkor itt tanító kollégáktól, sokat tanultam következetes, szigorú, de mindig a gyermek fejlődését szem előtt tartó nevelésről, oktatásról.  A mostani osztályom a tizedik.

Az iskolában a 2.osztály osztályfőnöke vagyok. A közismereti és a készségtárgyakat,  valamint a testnevelést is én tanítom a gyerekeknek.

A harmadik és a negyedik osztályban ének-zenét, a 2. 3. osztályban furulya alapismereteket oktatok, tehetséggondozásként.                                                                                                                                           A tanításon túl, szabadidős tevékenységeket, nyári napközit, kirándulásokat szervezek tanulóimnak.

A munkám sokrétű, szeretem, mert a tanulók testi szellemi és lelki fejlődését négy évig figyelemmel kísérve          jutunk el a közös célig, a felső tagozatig.                                                                                                               Minden gyermek külön világ,  célom, hogy diákjaim örömmel fedezzék fel a világot, és az érdeklődésük megmaradjon az életen át tartó tanulás, ismeretszerzés iránt.  Ennek érdekében változatos    munkaformákat alkalmazok tanítási óráimon.                                                                                                                                                                 Az elkövetkező éveket hasonló szellemben szeretném ebben az intézményben folytatni.

 

 

Tóth Istvánné Marika néni vagyok. A Piliscsévi Általános Iskolában 1984 óta dolgozom. Az Esztergomi Tanítóképző Főiskolán szlovák szakos tanítóként végeztem, majd Győrben gyógypedagógus képzésben, tanulásban akadályozottak tanári szakon szereztem másoddiplomát. Teljeskörű pedagógusminősítési folyamatban értem el a Ped II. minősítést. Munkám során számtalan tanfolyamon képeztem magam ( Zsolnay- és Tolnainé módszertani, számítógép kezelési, informatikai, helyesírási, sok-sok különféle kézműves ), és szakmai továbbképzésben vettem részt. Fontosnak tartom a tehetséges tanulók támogatását éppúgy, mint a tanulási nehézségekkel küzdők fejlesztését. Igyekszem minden gyerekhez „megtalálni azt a kulcsot” amivel jól működik. Célom: barátságos környezetben, jó osztályközösségben, hatékony tanulást biztosítani a rám bízott gyerekeknek. 

Móricz Zsigmond idézetét vallva: „Én azt hiszem, annál nincs nagyobb öröm, mint valakit megtanítani valamire, amit nem tud, és nagyobb jótétemény sem.”

 

 

 

 

 

Számomra a pedagógus lét hivatás. Hiszem, hogy a tanítás a szeretet kifejezésének egyik módja, s úgy gondolom, a gyermekek megérdemlik mindkettőt.

Célom, hogy egy olyan közösséget alakítsunk ki, ahol minden diák számára biztonságos és inspiráló tanulási környezetet teremtünk, ahol a diákjaink kibontakozhatnak.

Büszke vagyok rá, hogy kollégáimmal és diákjainkkal együtt részese lehetek ennek az izgalmas útnak és várom, hogy együtt dolgozzunk az iskola sikereiért.

„Ahhoz, hogy egy gyermek virággá váljon, szüksége van az öntözésre a jó tanárok részéről.” /Rudolf Steiner/