csevisuli

Ekreta belépés

GDPR

Adatvédelmi tisztviselő neve:
dr. Drahos Tamás

elektronikus elérhetősége:
tamas.drahos2@kk.gov.hu

Levelezési címe:
Esztergomi Tankerületi Központ
2500 Esztergom, Széchenyi tér 6.

Borítékon kérjük feltüntetni:
Adatvédelmi tisztviselő SK felbontásra

A felnőtteknek Kováts Andrea, a gyerekeknek Andi néni vagyok. Matematikát és fizikát tanítok.

Rengeteg dolog van a világon, amitől félünk, pedig valójában semmi okunk nincs rá. Ilyenek például a pókok, és ilyen a logaritmus is…

A matematika egy izgalmas logikai játék, ami nem szabad, hogy a gyerekek számára mumus legyen, sokkal inkább kihívás a megoldás megtalálására.

Apukám (aki szintén ezt a két tárgyat tanította) világnézete szerint a világmindenség semmit nem ér a matematika és a fizika megfelelő mélységű ismerete nélkül, így elég határozott indítást kaptam e két tárgy tanulása és tanítása terén.

A fizika és a matematika két nagyon alkalmas szaktárgy arra, hogy ezeken keresztül megtanítsam a gyerekeket a logikus gondolkodásra, fejlesszem a probléma megoldó képességüket, segítsem őket a kapott információk között tudatosan eligazodni, tehát egy kicsit felkészítsem őket az életre…

Halmos Zsuzsa vagyok, a Piliscsévi Általános Iskolában, tánc és mozgás tantárgyat tanítom az alsó tagozat 4 évfolyamán.

A Magyar Táncművészeti Egyetem mester szakán végeztem, néptáncpedagógus szakiránnyal.

Gyerekkoromban táncos vagy pedagógus szerettem volna lenni, a táncpedagógus hivatással mindkét álmom teljesült. Szerencsés helyzetben voltam tanáraim és mestereim között nagyszerű egyéniségek voltak.

A néptáncot, mint általános mozgáskultúrát tanítom. Játékokat használok konfliktus megoldásra, agresszió kezelésre, másság elfogadására, és az érzelmek elmélyítésére. Úgy gondolom, hogy a tanárnak egész pályája során tanulnia és változnia kell. Minden gyereket a neki legmegfelelőbb módszerrel motiválok, ötleteiket, kéréseiket beépítem az óráimba. Élménypedagógiai módszerekkel dolgozom.

„  A tehetségüket sikeresen fejlesztő egyéneket vizsgálva, világosan látható, hogy leginkább az készteti az embert a koncentrációra, ha örömét leli az adott tevékenységben.”

Csíkszentmihályi Mihály

 

Bedő Viktória vagyok, pedagógia és gyógypedagógiai munkámmal és tudásommal segítem a tanulókat a mindennapokban, jelenleg pedagógiai asszisztensként.

Szeretek itt dolgozni a Piliscsévi Általános Iskolában, mivel úgy gondolom, hogy az első perctől kezdve családias, barátságos légkör vesz körül.

Munkavégzésemről elmondhatom-mely részemről hivatás is egyben-, hogy számomra az irányadó a gyermekek igényének kielégítése, egyéniségük szem előtt tartása és érdekük képviselete a hétköznapokban. Célom a szeretetteljes és nyugodt légkör megteremtése, mi több, egymás eltérő személyiségét elfogadó közösség kialakítása és mentorálása.

Jövő évi terveim egyik alappillére a szakmai elhivatottságom okán, hogy tanulmányaimat a pedagógia szakterületén továbbfejlesztem, ennek eredményeképp, önfejlesztés gyanánt tanítói alapszakon kezdem meg főiskolai tanulmányaimat.

Mottóm:

„Önmagában véve senki sem szép vagy rút, jó vagy rossz, jelentős vagy tompa szellem, hiszem az ember értéke mindig attól függ, hogy hisznek vagy kételkednek benne.” (Robert Musie)

Hajnali-Molnár Adél vagyok, gyógypedagógus: tanulásban akadályozott gyermekek tanításával, fejlesztésével foglalkozom az Esztergomi Montágh Imre EGYMI-ben, valamint a Piliscsévi Általános Iskolában. Végzettségeim: 2005-2009: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Vitéz János Kar Esztergom, Szociálpedagógia szak.


Bártfai Veronika vagyok, és a 8. osztály osztályfőnöke Piliscséven, ahol elsősorban Szlovák nyelvet és szlovák népismeretet tanítok, mellette állampolgári ismereteket, és hon-és népismeretet. Szlovák tudásomat a Mogyorósbányai Általános Iskolában hasznosítom. Munkám mellett tanulmányokat folytatok a Miskolci Egyetem Jogi Karán. Kriminológus  mesterszakon jelenleg végzős vagyok. Diplomamunkámban a kiskorúak családon belüli erőszakról írok, különösképpen a testi, lelki ráhatásokról. Fontos számomra, hogy a diákok kiegyensúlyozottak legyenek, és ha bármilyen gond is felmerülne, szakmai szemmel, gyorsan kiszűrjem, így lehetőséget adva, hogy a gyermek gyorsan mint testileg, legfőképp lelkileg helyre jöjjön. A pedagógusi elhivatottságom arra ösztönöz, hogy a tudásomat hasznosítva, a gyerekek jól érezzék magukat az iskolában.