csevisuli

Ekreta belépés

Intézmény fenntartója

ESZTERGOMI TANKERÜLETI KÖZPONT

2500 Esztergom Széchenyi tér 6.

képviseli: Muszela Szabolcs

Tel.:+36 33 795 225

email.: esztergom@kk.gov.hu

Web.:https://kk.gov.hu/esztergom

A tankerület/iskola adószáma:

15839156-2-11

GDPR

Adatvédelmi tisztviselő neve:
dr. Drahos Tamás

elektronikus elérhetősége:
tamas.drahos2@kk.gov.hu

Levelezési címe:
Esztergomi Tankerületi Központ
2500 Esztergom, Széchenyi tér 6.

Borítékon kérjük feltüntetni:
Adatvédelmi tisztviselő SK felbontásra

A Hangfestő Alapfokú Művészeti Iskola felvételt hirdet piliscsévi néptánc tagozatára. 6 éves kortól lehet jelentkezni. Beiratkozás szeptember 10-én, kedden 14.45-16.15 óráig a Művelődési Házban. A későbbiekben a próbák időpontjában, kedden és csütörtökön, 14.45-18 óráig lehet jelentkezni. Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

Kedves Szülők!

  vagyok, jelenleg az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Karán folytatom tanulmányaimat, tanító szakon. Férjemmel és két gyermekemmel tavaly költöztünk Piliscsév festői falujába. Nagy örömömre, lehetőségem nyílt a Piliscsévi Általános Iskolában tanítói pályafutásomat elkezdeni.

A gyermekek számára fontos, hogy az iskolában kialakuljon egy olyan személyes közeg, ahol motiváltak és érdemes erőfeszítéseket tenniük. Ezért munkám során igyekszem szeretetteljes, támogató légkört biztosítani, ahol a gyermekek képességeiket és tudásukat játékos, élményszerű tanulási technikákkal fejleszthetik. Az alapkészségek elsajátítása mellett célom, hogy felfedezzem a bennük rejlő tehetséget és segítsek annak kibontakoztatásában.

Nagyon fontosnak tartom az olvasás megszerettetését, az alapvető anyanyelvi alapozás hangsúlyozását, mellyel fejlődik a gyermekek önértékelése, kreativitása és képzelete. A könyvek által új világ nyílik meg a gyermekek előtt, ahol észrevétlenül tanulhatnak szeretetről és barátságról, átélhetnek kalandokat, örömet, kudarcot és sikert egyaránt.

Gondolataimat az alábbi két idézettel szeretném zárni:

 

/”Minél jobban ismerjük a gyermeket, annál jobban megértjük,

   minél jobban értjük, annál inkább szeretjük,

   s így annál hatékonyabban tudjuk majd nevelni.”/

   (Nagy László)

 

/”Nem az a fontos, milyen sokat adunk, hanem az,

   mennyi szeretettel tesszük azt.”/

   (Teréz anya)

 

Kedves Szülők, Tisztelt Kollegák!

 

 

Ezúton köszönöm a lehetőséget, hogy bemutatkozhatok Önöknek. Bodnár Diána vagyok, végzettségemet tekintve közgazdász, szálláshelymenedzsment specifikációval, ugyanakkor az örök „útkereső”, akinek az alapszabály az életében: az egyediség szabadsága. Ezen jelzők magyarázataképp Hamvas Béla gondolatát hívom segítségül:

„Az ember ott kezdődik, hogy teremt valamit, ami nincs.

Valakinek lenni a semmiből.

Nem a legkisebb, hanem a legnagyobb ellenállást keresni.

Csak azt érdemes megcsinálni, ami lehetetlen."

Eddigi ismereteim alapján- reményeim szerint, hasznos tudástárral fogom tudni felvértezni a gyermekeket a hétköznapokban, annak köszönhetően, hogy az elmúlt években széleskörű tapasztalatot gyűjthettem. Példaként említve: középvezetői múltam hat évre nyúlik vissza, mellette pedig, saját vállalkozást üzemeltetek, amiben a gyermekek központi szerepet játszanak. Továbbá, aktív egyetemi tanulmányaim biztosítják az alapot a folyamatos önképzés kapcsán jelenleg is, hiszen úgy gondolom, hogy az életben az egyik legfontosabb dolog a változásra való fogékonyság, ami leghatékonyabban a folyamatos tanulással érhető el, így ez a jövőt illetőleg az egyik legfőbb célom.  A “tanár-diák” lét kettősségű helyzetem előnye, hogy pontosan érzem annak a súlyát, amit a bizonyítási vágy terhe ró a diákok vállaira, ezért úgy gondolom, hogy ez a szituáció egymás megértésének elősegítését szolgálja a diákok és köztem. Szabadidős elfoglaltságom a vállalkozásom koordinálásval telik, mely szezonális jellegű és turizmusra épít, ugyanakkor a természetjárás, a versírás, a művészeti véna erősítése és a szociális jellegű tevékenységek is az általam kedvelt témacsoportok tárházát bővítik.

Tanári karrierpályám tekintetében elmondhatom, hogy életkorom és tudásvágyam elérte azt a pontot, melynek alapja nem „csak és kizárólagos” elven az önfejlesztés, hanem az ezidáig megszerzett és a jövőben megszerzésre váró ismeretek átadásának és kamatoztatásának lehetősége a fiatalabb korosztály tanulmányain keresztül-a hasznosság jegyében.

Záróakkordként egy angol népköltést kívánok Önökkel megosztani, melynek fényében szeretném a diákokkal való kapcsolatrendszerem, az irántuk társított elképzelésem és a vállalt feladatköröm lelkületét vázolni:

„Egy szeg miatt a patkó elveszett,
A patkó miatt a ló elveszett,
A ló miatt a csata elveszett,
A csata miatt az ország elveszett,
Verd be jól azt a patkószeget!

(Fordította: Károlyi Amy)

Maradok Tisztelettel:

Bodnár Diána