csevisuli

Ekreta belépés

Intézmény fenntartója

ESZTERGOMI TANKERÜLETI KÖZPONT

2500 Esztergom Széchenyi tér 6.

képviseli: Muszela Szabolcs

Tel.:+36 33 795 225

email.: esztergom@kk.gov.hu

Web.:https://kk.gov.hu/esztergom

A tankerület/iskola adószáma:

15839156-2-11

GDPR

Adatvédelmi tisztviselő neve:
dr. Drahos Tamás

elektronikus elérhetősége:
tamas.drahos2@kk.gov.hu

Levelezési címe:
Esztergomi Tankerületi Központ
2500 Esztergom, Széchenyi tér 6.

Borítékon kérjük feltüntetni:
Adatvédelmi tisztviselő SK felbontásra

Pedagógusok

Kiss Zsuzsannának hívnak, jelenleg kislányommal vagyok GYES-en.

  Immáron 18 évet töltöttem el a pedagógus pályán. Korábban az intézmény felső tagozatán voltam osztályfőnök, tanítottam matematikát, és napközis tanári feladatokat is elláttam. Szívesen részt vettem iskolai, iskolán kívüli rendezvényeken, programokon, a gyermekek felzárkóztatásában, tehetséggondozásában, illetve felvételire való felkészítésében.

 

Célom: A felnövekvő generáció lelki és szellemi nevelése, természettudományi ismereteinek, kompetenciáinak bővítése, fejlesztése.

 

,, A matematika olyan, mint egy csodálatos kert. Tele szebbnél szebb virágokkal,

 amelyeket ha gondozunk, csodálatos varázslat tanúi lehetünk.”

                   

                                                                                         - Péter Rózsa -

 

 

 

„…aki a szolgálat ajándékát kapta, az végezze szolgálatát; a tanító a tanítást…” (Róm.12.7.)

Farda Adrienn vagyok alsó tagozatos, vizuális kultúra szakos tanító.

Pedagógus gyermekként az érettségi után már biztosan tudtam, hogy tanulmányaimat Esztergomban, az akkor még Vitéz János Római Katolikus Tanítóképző Főiskolán szeretném folytatni. Itt szereztem diplomát tanító szakon, vizuális nevelés műveltségi területen.
A főiskolás évek alatt és annak végeztével sok helybéli gyermeket korrepetáltam angol, matematika, olvasás, nyelvtan és írás tantárgyakból.
2014-ben a Piliscsévi Általános Iskolában kezdtem el először tanítani az alsó tagozatos napköziben. A gyerekekkel való foglalkozás, fejlődésük figyelemmel kísérése mindig is nagy örömet okozott számomra. Pedagógusi pályám első fordulópontját a 2019/2020-as tanév hozta el, hiszen szeptemberben osztályfőnökként fogadhattam elsőseimet. Munkámat a tőlem telhető legnagyobb szaktudásommal, szívemmel, lelkemmel végzem azóta is.
“Ha hajót akarsz építeni, ne hívj össze embereket, hogy tervezzenek, szervezzék meg a munkát, hozzanak szerszámokat, vágjanak fát, hanem keltsd fel bennük a vágyat a nagy, végtelen tenger iránt.” (Antoine de Saint-Exupéry)

„Azért vagyok pedagógus, hogy a természetnek nyers gyémántját

szép vigyázattal, csendben csiszoljam kristályba!”

(Németh László)

 

 

1986-tól – több, mint 35 éve – a Piliscsévi Általános Iskolában dolgozom.

Matematikát, magyar nyelv és irodalmat, valamint környezetet tanítok. Jelenleg a 4. osztály osztályfőnöke vagyok. Fontosnak tartom, hogy nyugodt, szeretetteljes légkört biztosítsak a gyerekeknek, hogy örömmel járjanak iskolánkba, ahol jó hangulatban, biztonságban érezhetik magukat, és bármikor bizalommal fordulhatnak hozzám.

Célom, hogy megfelelően fejlődjön a gyerekek személyisége, kialakuljon feladat- és kötelességtudatuk, hogy egymást támogató jó kis közösséggé formálódjanak. Fontos számomra, hogy a gyerekek együttműködjenek, elfogadják, megbecsüljék egymást és hasznos tagjai legyenek a közösségnek.

A nevelést és az oktatást egységes egészként kezelem, mert meggyőződésem, hogy az eredményes tanulás csak fegyelmezett, koncentrált módon, kellő motivációval valósítható meg. Fontos számomra a tanórák nyugodt, feszültségmentes légköre, a tanulás megszerettetése, és a tanulók érdeklődésének felkeltése a tananyag iránt. Óráimon különböző módszereket, játékos munkaformákat és saját készítésű szemléltetőeszközöket is alkalmazok a tanulók életkori sajátosságainak és egyéni képességeinek megfelelően. Kiemelt figyelmet fordítok az SNI és a BTMN tanulók differenciált foglalkoztatására, valamint a tehetséges gyerekeket versenyeztetésére, iskolán kívüli megmérettetésére.

Célom, hogy a 4. osztály befejezésével a tanulók a továbbhaladáshoz szükséges ismeretek birtokában, tanulási módszerekben gazdagodva pozitív hozzáállással folytathassák tanulmányaikat a felső tagozaton.